Raamtekening: Herfst!

Een tijdje geleden kocht ik een krijtstift bij de HEMA! Wat een leuk ding, of nee, wat kun je er leuke dingen mee doen... Ik wilde een leuke raamtekening maken op mijn keukendeur! Ruimte zat!

Maar teken je daar nu op? 'Eerst even op Pinterest inspiratie opdoen' dacht ik. Nou daar kon ik genoeg vinden. De ene tekening nog mooier dan de andere. Ik weet niet hoe het bij jullie werkt, maar bij mij zakt de inspiratie dan juist naar het nulpunt. Ik heb dan zoveel gezien wat zo goed is, dat ik domweg niet meer weet wat ik wil.
Mijn dochtertjes van 3 en 5 houden heel erg veel van kleuren. Ze hebben van die mooie Cappi-stiften (Stabilo), waarvan de dopjes aan een plastic koortje zitten. Die stiften kleuren dus ook heel erg fijn! Want ik doe graag mee met de dames in mijn huis. Al tekenend en schrijvend, mijn jongste dame zacht zingend, zonder al te veel na te denken maakte ik op een A4 een leuke tekening! Dus... waarom niet op mijn raam? met de krijtstift!


Herfst, Herfst Wat heb je te koop!

Iedereen die door m'n keukendeur naar binnenliep bleef even staan kijken wat er op het raam stond en zelfs op het zuurste gezicht verscheen een glimlach!


Herfst, Herfst, wat heb je te koop!





Elk voordeel heb z'n nadeel
Deze krijtstift poets je heel gemakkelijk met een doekje er weer af, maar een kindervingertje kan ook hele mooie veegjes maken, dus na een week ben je weer aan een nieuwe tekening toe. En dan moet je weer wat nieuws verzinnen...


Van een goede kennis kreeg ik prachtige kalebassen en minipompoentjes, dus dat er weer een pompoen op het raam zou komen was zeker. Wat zijn het toch vrolijke dingen. Ze fleuren een kaal terras weer wat op! 

Ik ben benieuwd... Tekenen jullie ook met krijtstift op het raam? Plaats je foto in een reactie hieronder. 

Het hoeft niet perfect te zijn, als je er zelf maar blij van wordt! Veel Succes!


De mooie kalebassen liggen te stralen op mijn tuintafel.


detail van de pompoen en de paddestoel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breien: Wollige sjaal met simpel ajourpatroon

Oma's bloempot 2.0

Recept: Erwtensoep in de Regen (e-nummervrij)